درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 - 04:27   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود

  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود


ادامه ادامه مطلب سه

تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند

  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بازسازی اعتماد عمومی با بازشناسی کارکرد روابط‌عمومی
  آینده روابط‌عمومی با وجود هوش مصنوعی: همزیستی انسان و ماشین
  رقص گوگل با ریتم خودش: پاسخ ساندار پیچای به ساتیا نادلا
  روابط‌عمومی‌ها نقش مهمی در انعکاس خدمات دولت در دستگاه‌های اجرایی دارند
  روابط‌عمومی مدیر مدار یا روابط‌عمومی مردم‌دار؟
  چالش‌های بازاریابی برای کسب‌وکارهای کوچک در سال ۲۰۲۴: گزارش اضطراب را نشان می‌دهد
  مسئولیت اجتماعی و روابط‌عمومی دو روی یک سکه
  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی
  هوش مصنوعی مولد توسعه ربات‌های انسان‌نما را سرعت می‌بخشد: این برای مشاغل چه معنایی دارد؟
  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28864صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 16 فروردین 1396 - 09:52
برای پنجمین بار؛
مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی الیگودرز مقام اول ادارات لرستان را کسب کرد
سجاد مرادی مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی الیگودرز از ابتدای سال 91 تا 95 بصورت متوالی در بین ادارات تبلیغات اسلامی استان لرستان مقام نخست را کسب کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، حجت الاسلام محمد محمودی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان الیگودرز با بیان مطالبی در خصوص اهمیت نقش روابط عمومی در ادارات، گفت: روابط عمومیها به دلیل جایگاه راهبردی زیربنایی خود می توانند ادارات را در همگامی با پیشرفت و تحولات یاری دهند، چرا که روابط عمومی یک واحد پویای سازمانی است که هیچ­گاه در آن سکون و تعطیلی وجود ندارد.

 

وی افزود: روابط عمومی، هنر و علم اجتماعی است که درون و برون هر سازمان را به هم پیوند می­ دهد و حافظ منافع دستگاه مربوطه و مردمی است که با آن سر و کار دارند ولی متأسفانه امروزه به نظر می رسد که معیارهای قالب در جامعه ما بی ­توجهی به ارزش های نهفته در کار روابط عمومی هاست به طوری که این امر باعث شده در بسیاری از سازمان­ها، بخش روابط عمومی مبدل به بخش تبلیغات سازمان شود و کمتر به مفاهیم و ارتباطات دوسویه بپردازد.

 

حجت الاسلام محمودی در ادامه بیان کرد: بی شک یک سازمان و یا یک اداره نمی تواند خود را نهادی بی ارتباط فرض نماید و از تکنولوژی و آوردههای آن بی­نیاز و با آن بیگانه باشد، لذا روابط عمومی باید بر محور تفکر و مشارکت مداری و با نواندیشی، نوگرایی، ابتکار و خلاقیت مستمر عجین شود و خود را با تحولات و پاسخگویی مرتب به افکار عمومی منطبق و هماهنگ سازد تا بتواند در راستای کمک به اثربخشی سازمان مربوطه مؤثر عمل نماید.

 

وی در پایان ضمن تقدیر از سجاد مرادی، مسئول روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان الیگودرز، خبر داد: در این راستا با توجه به ارزیابی های به عمل آمده توسط اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان، روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان الیگودرز از ابتدای سال 1391 تا سال 1395 هرماه به صورت متوالی موفق به کسب رتبه اول روابط عمومی در بین ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان های تابعه استان لرستان شده است.

 

منبع: سفیر افلاک

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  مرجعیت رسانه‌ای


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  شیفتگی جمعی


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد